lørdag 30. august 2014

SKUESPILLERE JEG IKKE LIKER




1. Robert De Niro
Oppskrytt, treg til å prate, spiller samme personlighet og type hele veien. 

Bilde-kilde.
2. Mila Kunis
Stygg stemme, alt for liten.

To the point: Mila Kunis revealed her views on body image changed after she had to lose 20lb for Oscar-winning movie Black Swan
Bilde-kilde.

3. Mark Ruffalo
Ikke sikker på hvorfor, jeg bare tåler han ikke. 

Mark Ruffalo. Swoon
Bilde-kilde. 

4. Alec Baldwin 
Klyse.

Alec Baldwin

5. Bobby Cannavale
Spiller alltid så teite, kvalme roller.


Bobby Cannavale. Hell, yes.


Ahh, dette er godt for sjela. Anbefales. Husk å ta med bilder, hvis ikke vet ingen hvem ingen er.  Nå må det sies: Jeg ser langt fra så mye film på fritiden som jeg brukte. Men når jeg først ser film, ser jeg helst mange etter hverandre. En, to, tre eller fire. Og dømmer, beskriver, slakter, elsker på løpende bånd. 
Jeg har herved helt gitt opp å foreslå film å se med andre, ingen liker filmsmaken min. Den har blitt sær. Jeg der i mot er den enkleste å tilfredsstille, jeg lar bare andre velge, jeg kan se alt. Så lenge de ikke vil velger film 2 i en serie, uten at jeg har sett film 1. I så fall må jeg se film 1 når jeg kommer hjem. Og møter aldri opp på film til deg igjen. 



2 kommentarer:

  1. Denne likte jeg :) og er enig! Han siste aner jeg ikke hvem er da. Jeg ville ha lagt til noen flere på listen og hee hee.

    ps: dette er mary-anne fra mary's bokhylle, og som du følger på insta ;)
    bare skiftet navn på bloggen

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg valgte fil bilde av han siste ser jeg, det vises ikke så godt hvem han er. Du har helt sikkert sett ham før. Han har blant annet fått en blowjob av Sa,antha i Sex in the city ;-)

      Og, hoho, listen kunne vært så utrolig mye lengre. Jeg har sittet på den en stund, glemt den, usket den, glemt den.

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama